sobota, 19 października 2013

Pyszny sernik na jogurtach greckich


Przepis na ten sernik pochodzi od pani Małgosi K. (Ja trochę zmieniłam sposób wykonania)

SKŁADNIKI

 -Trzy jogurty greckie -(każdy po -400g)
 - 8 jajek
 - cukier waniliowy
 -półtorej szklanki cukru pudru
 -3/4szkl oleju
 -duży budyń śmietankowy lub waniliowy  lub 3 małe (ja kupuję 3 małe)

WYKONANIE
 
Żółtka zmiksować z cukrem pudrem na puszystą masę ,dodać jogurty ,budynie,cukier waniliowy i dalej miksować ,następnie dodać olej -przemieszać dokładnie.Białka ubić na sztywną pianę i połączyć delikatnie  z masą jogurtową (użyć do mieszania łyżki).
Na dno tortownicy lub brytfanki wyłożyć biszkopty (ja robiłam bez spodu) i wylać masę serową .Można wierzch posypać wiórkami kokosowymi lub wyłożyć pokrojone brzoskwinie ,ananasa itp .Ja podzieliłam masę na połowę i do jednej części dodałam kakao, wyszedł mi sernik dwukolorowy.
Ciasto pieczemy w nagrzanym piekarniku do 160 *C -50 min (poziom upieczenia sernika sprawdzamy drewnianym patyczkiem) 


Brak komentarzy: