sobota, 1 grudnia 2012

PIZZA ''Minute''











PIZZA ,,MINUTE,,
Chcę wam zaproponować nietypową pizzę zrobioną dosłownie w przysłowiową minutę.Możecie ją zrobić ze swoimi ulubionymi dodatkami u mnie tylko z szynką bo taką lubi mój syn .

POTRZEBNE WAM BĘDZIE 

 -4 łyżki śmietany 
 -4 łyżki majonezu
 -2 jajka
 -9 łyżek mąki pszennej
 -Możecie do ciasta dodać trochę soli,oregano,czosnek granulowany. 

 WYKONANIE 

Wszystkie składniki ze sobą dokładnie wymieszać łyżką.
Ja smażyłam na patelni o średnicy 24 cm (najlepsza teflonowa) i uważam że ta porcja starczy na dwie niezbyt grube pizze ,jeżeli macie większą patelnie to wtedy użyjcie całego ciasta.

A TERAZ DO ROBOTY 

Patelnie lekko natłuścić lekko podgrzać , wylać ciasto następnie wyłożyć ulubione dodatki i na wierzchu posypać serem żółtym ,przykryć szczelnie pokrywką (najlepsza jest pokrywka szklana ponieważ widzimy jak pizza nam się zarumienia).Pizzę smażymy na bardzo małym gazie i pamiętajmy że pod przykryciem.
Jak ser nam się dokładnie roztopi pizza już gotowa,ale wiadomo sery są różne więc proponuje jeszcze chwilkę ja podpiekać- ale kontrolujcie to aby wam się nie spaliła od spodu.
Upieczoną pizzę z łatwością zsuniecie na talerz.I to cała filozofia, mam nadzieję że będzie wam smakować bo nam bardzo ona przypadła do gustu.

Brak komentarzy: