czwartek, 13 czerwca 2013

Makaron z sosem waniliowo-pomarańczowym i truskawkami

Kocham Maj i Kocham Truskawki

Jak pojawiają się w sprzedaży truskawki zaraz pędzę do sklepu i kupuje parę kilo ,nigdy nie mogę się ich  najeść do syta .Uwielbiam je przyrządzać na różne sposoby. Knedle z truskawkami oraz makaron to moje ulubione potrawy z dzieciństwa ,chętnie przygotowuję je teraz dla moich dzieci i nie tylko- tata też się załapie:)) .
Dzisiaj jednak wygrał makaron , trochę z innym sosem niż zwykle ale wszystkim bardzo smakowało nawet były dokładki .




Co zrobiłam-( nie podaję dokładnych proporcji )

1-Ugotowałam makaron ( ja lubię do truskawek rurki, motylki ,kokardki)
2-Rozgniotłam parę truskawek z cukrem , a parę zostawiłam do przekrojenia na połówki 
3-Śmietanę 18% doprawiłam na słodko - cukrem i cukrem waniliowym oraz dolałam parę kropli 3-5 olejku    pomarańczowego .Zabarwiłam na zielono barwnikiem spożywczymi wszystko dokładnie wymieszałam .
4-Gorący makaron (ja nie płuczę pod wodą) wyłożyłam na talerz ,polałam sosem na to wyłożyłam rozgniecione truskawki i ozdobiłam połówkami świerzych truskawek





Brak komentarzy: